Ένα λιοστάσι σε χειροποίητο δώρο

    Από τον ελαιώνα της στον “Μύλο Σέλλου” -7 χιλιόμετρα από την πόλη του Αγρινίου- η Οικογένεια Ξανθόπουλου παράγει το «etolea», ένα ανώτερης κατηγορίας ελαιόλαδο προορισμένο ως το ιδανικότερο επιχειρηματικό δώρο

    Ένα προϊόν ικανό να τιμάει συνεχώς την ελληνική περιφέρεια.

    Το «etolea» είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα – αποκύημα μιας προσπάθειας ανθρώπων που θέλησαν να τιμήσουν τα χώματα που μεγάλωσαν και να αναδείξουν τους καρπούς τους με τον καλύτερο τρόπο: με ένα ελαιόλαδο σε boutique συσκευασία.

    Στα μέσα του 2016 η Οικογένεια Ξανθόπουλου από το Αγρίνιο -ο Κώστας, η Αρετή, η Μαρία και η Πηνελόπη, προσπάθησε και κατάφερε να δημιουργήσει το δικό της brand ελαιολάδου και να το προσθέσει στην γκάμα των ελληνικών προϊόντων υψηλής κατηγορίας και ποιότητας.

    Η αφετηρία ήταν ένας οικογενειακός ελαιώνας λίγα χιλιόμετρα έξω από το Αγρίνιο στο νομό Αιτωλοακαρνανίας -έναν κατ’ εξοχήν ελαιοπαραγωγικό νομό. Το λιοστάσι αυτό έμμελε να ήταν και η αφορμή για την καλλιέργεια μιας ιδέας η οποία πήρε γρήγορα σάρκα και οστά με την συμμετοχή όλης της οικογένειας συνδυάζοντας το μαγικό μπόλιασμα της γης με την επιχειρηματικότητα.

    Το αποτέλεσμα ήταν η δημιουργία 2 φιαλών, το «etolea white» και το «etolea black». Δύο περιέκτες με ιδανικό σχήμα και ξεχωριστό σχεδιασμό που έχουν συστηθεί στην αγορά με την μορφή του σύγχρονου πολυτελούς business gift, με τα χαρακτηριστικά της προσωπικής φροντίδας καθώς η διαδικασία συναρμολόγησης της κάθε συσκευασίας είναι μια δουλειά απολύτως χειροπιαστή.

    Κάπου εδώ ήρθε η ώρα για τις απαραίτητες συστάσεις για τους ανθρώπους πίσω από το προϊόν: Ο Κώστας, πολιτικός μηχανικός, σχεδίασε με μεθοδικότητα το όραμα για ένα άριστης ποιότητας και μικρής παραδοσιακής παραγωγής προϊόν με έντονα χαρακτηριστικά προσωπικής και οικογενειακής φροντίδας. Τα 20 χρόνια εμπειρίας στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον ενίσχυσαν την προσπάθεια δημιουργίας ενός προϊόντος που συνδυάζει τόσο τον τόπο προέλευσης όσο και την ποιοτική υπεροχή του.
    Η Αρετή, καθηγήτρια φιλόλογος, «μοιράστηκε» το όραμα και ανάλαβε την υλοποίησή του μέσα από σύγχρονες μεθόδους οργάνωσης, ακολουθώντας όλες τις προδιαγραφές που απαιτούσε η ολοκλήρωσή του, όπως και την εξασφάλιση ISO 22000:2005 για το σύστημα Διαχείρισης Ασφάλειας Τροφίμων.
    Οι κόρες τους, Μαρία και Πηνελόπη αγκάλιασαν και στήριξαν με νεανικό σθένος και φρέσκιες ιδέες τη συνολική προσπάθεια.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι το λάδι πήρε το όνομά του από ένα παιχνίδισμα των λέξεων της γενέθλιας γης Αιτωλίας και το Olea -η λέξη Ελιά στα λατινικά.

    Η μπράντα σήμερα έχει παρουσία σε επιλεγμένα σημεία στην Ελλάδα καθώς και στην Ιταλία, την Γαλλία και τη Γερμανία όπως επίσης και στο e-shop της μέσα από το site www.etolea.com