Ένα ψηφιακό παρατηρητήριο για υπηρεσίες

    5 Εταιρείες Τηλεπικοινωνιών και 11 Εταιρείες Ταχυμεταφορών στην Ελλάδα διαθέτουν τα δεδομένα τους στην διάθεση του «Pricescope», του Παρατηρητηρίου τιμών τηλεπικοινωνιακών & ταχυδρομικών προϊόντων

    “Βρείτε τη δημόσια υπηρεσία που θέλετε εύκολα και γρήγορα..” είναι τα πρώτα λόγια που βρίσκει κάποιος που θα επισκεφθεί την αρχική σελίδα του gov.gr, της νέας διαδικτυακής πύλης –αυθεντικό στοιχείο καινοτομίας για το ελληνικό κράτος- λαμβάνοντας τα θεμέλια του από το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

    Στην συνετή -πλην ενδελεχή- περιήγησή μου στο ψηφιακό αυτό περιβάλλον μου απέσπασε την προσοχή η ένδειξη «Pricescope», την οποία και αναζήτησα περαιτέρω.

    Έτσι λοιπόν ανακάλυψα το «Παρατηρητήριο τιμών τηλεπικοινωνιακών & ταχυδρομικών προϊόντων», μια ηλεκτρονική εφαρμογή της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ), η οποία όπως αναγράφεται: «..δίνει τη δυνατότητα να συγκρίνετε και να αξιολογήσετε, με απλό και εύχρηστο τρόπο, λιανικές τιμές πακέτων/υπηρεσιών σε σταθερή τηλεφωνία, κινητή τηλεφωνία και Διαδίκτυο, καθώς και στις υπηρεσίες ταχυμεταφορών για αποστολές εγγράφων και δεμάτων εντός και εκτός Ελλάδας».

    Φυσικά εδώ πρέπει να τονίσω ότι η εφαρμογή δεν είναι νέο δημιούργημα. Απέκτησε τη δική της θέση στον ψηφιακό κόσμο εντός του έτους 2016.

    Το «Pricescope» -το οποίο συμπορεύεται με της δυνατότητες και την εξέλιξη του ψηφιακού μετασχηματισμού της σύγχρονης Ελλάδας- είναι μια εύχρηστη εφαρμογή που περιέχει στον τομέα των ταχυμεταφορών 11 ταχυδρομικούς παρόχους με 240 προϊόντα ενώ στον τομέα των τηλεπικοινωνιών 5 παρόχους, 1.050 προϊόντα και 86.000 δυνατούς συνδυασμούς οι οποίοι θα εμπλουτίζονται αμφότεροι.

    Επιπλέον, στην ιστοσελίδα της εφαρμογής www.pricescope.gr διαβάζω σχετικά ότι στόχοι της πρωτοβουλίας είναι να: «προσφέρει τα απαραίτητα εργαλεία αναζήτησης και συγκριτικής αξιολόγησης για την σωστή επιλογή τηλεπικοινωνιακών και ταχυδρομικών προϊόντων, να ενθαρρύνει τους παρόχους να αναπτύξουν ανταγωνιστικά προϊόντα που θα ανταποκρίνονται καλύτερα στις ανάγκες των καταναλωτών και να ενισχύει τη δράση της ΕΕΤΤ, ως αρμόδιας Ρυθμιστικής Αρχής, όσον αφορά την προώθηση του ανταγωνισμού, την παρακολούθηση, εποπτεία και έλεγχο στις αγορές ηλεκτρονικών επικοινωνιών και ταχυδρομικών υπηρεσιών».

    • Κατηγορία :
    • Συντάκτης: Σπύρος Ιωάννου
    • Ημερομηνία: Μάι 2021