Έργα τέχνης από μετάξι!

    Η καινοτομία στην διαφορετικότητα, ο συνδυασμός του fashion industry με το art world και δύο κολλητοί φίλοι, ο Κωνσταντίνος Μπέριος και ο Κωνσταντίνος Σωτηρόπουλος ορίζουν την επόμενη τάση στον κόσμο της μόδας

    Ένα brand μια ολόκληρη διαδρομή. Από το Σουφλί στην Αθήνα, σε μουσεία και boutique στην περιφέρεια της Ελλάδας και η πορεία να συνεχίζεται στο Λονδίνο, τη Νέα Υόρκη, τη Μάλτα, στα Ηνωμένα Βασιλικά Εμιράτα και τους τελευταίους μήνες σε όλο και περισσότερους προορισμούς σε όλη τη γη.

    Ο λόγος για το Epicloth. Ένα σήμα γνήσιο μέλος της οικογένειας της νέας και νεανικής επιχειρηματικότητας στον χώρο της μόδας.

    Αλλά για να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.

    Πριν 5 χρόνια –κάπου στα μέσα του 2016- δύο κολλητοί φίλοι με το ίδιο όνομα και την ίδια δημιουργική σκέψη και ψυχοσύνθεση, ο Κωνσταντίνος Μπέριος και ο Κωνσταντίνος Σωτηρόπουλος είχαν την ιδέα να δημιουργήσουν ένα προϊόν που θα συνδύαζε το fashion industry με το art world.

    Έχοντας το νεανικό πάθος για δημιουργικότητα έριξαν τον σπόρο και δημιούργησαν ένα concept –καινοτόμο από τα γεννοφάσκια του- ορίζοντας την κλασική ποσέτα με ύφασμα από μετάξι Σουφλίου στην μορφή ενός έργου τέχνης. Με την χάρη του χειροποίητου, την οσμή της νεανικής ματιάς και την ίδια εκλεπτυσμένη χρήση της.

    Στο σημείο αυτό όμως πρέπει να κάνω τις απαραίτητες συστάσεις. Οι δύο Κωνσταντίνοι, διαθέτουν μια φιλία που μετρά πάνω από μια δεκαετία και τα τελευταία χρόνια βρέθηκαν σε διαφορετικές ηπείρους -Αμερική και Ευρώπη για σπουδές και επαγγελματική αποκατάσταση. Η φιλία αυτή εξελίχθηκε στο Epicloth.

    Όπως μου εξηγεί ο Κωνσταντίνος Μπέριος, ως ένας εκ των δύο συνιδρυτών: «Ουσιαστικά τα προϊόντα του Epicloth είναι wearable art και από εκεί πηγάζει και το motto μας: «Wear a statement», με πρώτη ύλη το μετάξι Σουφλίου, ραμμένα στην Ελλάδα και σχεδιασμένα από νέους καλλιτέχνες σε διάφορα μέρη του κόσμου.

    Η επιλογή των σχεδίων είναι ίσως το σημαντικότερο κομμάτι στην δουλειά μας. Αξιολογώντας πολλά διαφορετικά σχέδια από εκατοντάδες διαφορετικά portfolios καλλιτεχνών καταλήξαμε αρχικά σε 12 πολύ ιδιαίτερα συνεχίζοντας την επιλεκτική επιλογή αναζητώντας πάντα το διαφορετικό στοιχείο».

    Η προϊοντική γκάμα αυτή τη στιγμή περιέχει 4 είδη: τα τετράγωνα, τα φουλάρια, τις κορδέλες και τελευταίο τις βαμβακερές μάσκες, όπου ένεκα των συνθηκών η παρουσία τους, έδωσε την απαραίτητη θετική ώθηση.

    Τα επόμενα βήματα της εταιρίας βρίσκουν πάτημα στην μεταβατική της περίοδο, ετοιμάζοντας την είσοδο για τα νέα προϊόντα που θα ακολουθήσουν στην καλοκαιρινή σεζόν και σχεδιάζοντας τη νέα γραμμή της μπράντας στα αξεσουάρ και τα ενδύματα όπως επίσης και στις νέες παραγγελίες για τις Private Limited Edition εκδόσεις.

    Σχετικά με την παρουσία της Epicloth στην αγορά, ο χάρτης της Google με τις διακριτικές πινέζες καλύπτει μεγάλο μέρος της ελληνικής περιφέρειας κυρίως χάρη στην συνεργασία της εταιρίας με τα Μουσεία του Πολιτιστικού Ιδρύματος του Ομίλου Πειραιώς.

    Στο online κατάστημα στην ιστοσελίδα www.epicloth.com και σε διάφορα boutique stores σε Ελλάδα και Λονδίνο, όπως το pop up store στην Old Spitalfields market.

    Το μέλλον βρίσκει το Epicloth να συνεχίζει την επιτυχημένη πορεία του εντός και εκτός Ελλάδος, ανανεώνοντας πλήρως τις συλλογές του και δημιουργώντας νέα project παραμένοντας πάντα πιστοί στην φιλοσοφία των versatile accessories.